پارساپارسا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نبض من

سلام خوش اومدی...

1393/12/1 18:42
نویسنده : مامان ناناز
237 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم برات یه وب بزنم گلم که هر وقت بزرگ شدی....ببینی چقدر من برا اومدنت انتظار کشیدم.

 

چند ماهه منتظر اومدنت  هستیم .داداشت رو خدا بهمون زود داد .اما براتو گلم انتظار کشیدم .وبالاخره بهمن اومدی توی دل مامانی .اصلا فکرشو نمیکردم ودر ناامیدی تموم بودم .که اخر شب بی بی چک گذاشتم وهاله ایی افتاد داشتم از خوشحالی بال در می اوردم ..........

وااااااااااااااااااای نمیدونی چقدر ذوق زدم  .شب رو ندونستم چجور صبح کردم که یکی دیگه بذارم واگه مثبت شد برم از بدم .وخداروشکر آز هم مثبت بود .خیلی خوشحال بودم چون داداشت واقعا تنها بود وهمش میگفت من یه نفرم اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااا؟!!!!!!!!!!!!!20 بهمن از دادم مثبت بود وودیروز30 بهمن ماه  بهمن رفتم دکتر وساک ساک حاملگی دیده شد.2 هفته دیگه باید برم برای  شنیدن صدای قلب نازت قربونت بشم

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان پریسا جوووووون
20 اسفند 93 17:37
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتم ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com مامان مهربون منتظرتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض من می باشد